
Transparant met TranspaClean
TranspaClean helpt schoonmakers met het zo efficiënt mogelijk uitvoeren van hun werk zodat er geen enkel detail verloren gaat. Samen met de opdrachtgever voeren we een gedetailleerd werkprogramma in, waarna TranspaClean de schoonmaker op een efficiënte manier door het gebouw begeleidt. Vanuit de gebouwbeheerder is het eenvoudig om inzicht te krijgen en taken toe te voegen aan het schoonmaakprogramma
Functies die hierbij helpen zijn:
- Voltooide taken afgetekend in de app
- Inzage in periodieke en/of dagelijkse werkzaamheden
- De mogelijkheid om taken toe te voegen
- Automatische meldingen
- Overzicht van deze week
Een leuk detail; de functies binnen de app zijn voor 80% bedacht door schoonmakers zelf. Bij TranspaClean zijn ze constant met schoonmakers in gesprek om aanpassingen door te voeren om het werk nog leuker te maken!
Met trots naar huis
Het is natuurlijk geweldig dat de schoonmaker op deze manier veel meer grip krijgt op zijn programma. Het TranspaClean platform zit vol met functies om de opdracht gevende en monitorende partijen te laten zien wat er extra gedaan wordt. Ook biedt het platform de mogelijkheid om te laten weten als iets goed is gedaan via een simpel duimpje.
TranspaClean voor de schoonmaker
Als je als schoonmaker de app opent krijg je direct een systematisch overzicht van al jouw werkzaamheden voor die dag of week. Je ziet de locaties waar je die dag aan de slag gaat. En per locatie alle periodieke werkzaamheden. Is er een éénmalige taak bij gekomen? Bijvoorbeeld een gevallen kop koffie in vergaderruimte B1.2? Of is er iets veranderd in de sleutelprocedure? Is een collega ziek en moet jij de taken overnemen? Het staat allemaal op je telefoon. Geen misverstanden, een heldere werkoverdracht en duidelijke instructies. Online dus actueel!